ADMISIÓN ESO/BACHARELATO

PERÍODO DE RESERVA DE PRAZA DE CENTROS ADSCRITOS: DO 15 DE XANEIRO AO 6 DE FEBREIRO

• TODO O ALUMNADO QUE FIXO RESERVA TEN PRAZA ASIGNADA (Publicación o 22/02/2024)
  • XA NON PODERÁN FACER SOLICITUDE NOUTRO CENTRO SENÓN SE FIXO RENUNCIA PREVIA ANTES DO 28 DE FEBREIRO

PERÍODO DE SOLICITUDE DE PRAZA (cambio de centro): DO 1 AO 20 DE MARZO

PUBLICACIÓN LISTAXES PROVISIONAIS (publicación o 25/04/2024)

Todo o alumnado que solicitou a admisión no período ordinario (1 ao 20 de marzo) obtivo praza no centro. (publicado 25/04/2024)

LISTAXE DEFINITIVO DE ADMITIDOS (publicación o 15/05/2024)

Información e solicitude

INFORMACIÓN DO PROCESO (NORMATIVA)

INFORMACIÓN DO PROXECTO EDUCATIVO E OUTROS DOCUMENTOS DE INTERESE

VACANTES

A consulta de listaxes poderase facer só:

– Presencial: Única e exclusivamente no taboleiro de anuncios situado no interior do edificio escolar.

– Non presencial: Única e exclusivamente a través da aplicación admisionalumnado empregando a Chave365 ou certificado dixital.

PRAZO MATRÍCULA:

O alumnado que resulta admitido deberá formalizar a matrícula do 25 de xuño ao 10 de xullo.

(Publicarase nesas data o calendario por cursos)